Vi er så glade for, at du overveje et køb hos Butik 14. Eller måske har du allerede købt eller fået en gave, og har brug for hjælp til en anden størrelse eller variant. Vi vil meget gerne hjælpe dig, da det betyder meget for os at du går glad herfra.

FRAGT

Hos Butik 14 kan du både vælge at få sendt din pakke til en PostNord pakkeshop nær dig, eller helt hjem til din adresse. Ved køb over 600,- giver vi som noget nyt FRI FRAGT til pakkeshop (brug koden "frifragt" ved betaling).

Du kan også vælge afhentning i butikken, så reserverer vi din vare til du kommer og henter.

Ønsker du gaveindpakning, så gør vi også gerne det. Her skal du blot markere "ja tak" til gaveindpakning og udfylde ved betaling hvilken dag gaven skal gives (hvis du ønsker byttemærke). Vi sender også gerne direkte til gavemodtager, i så fald taster du blot denne adresse ved betaling.


BYTTEREGLER I FYSISK BUTIK

Varer købt i vores fysiske butik kan byttes indenfor 8 dage mod fremvisning af kvittering.

Gaver kan ligeledes byttes 8 dage fra de modtages mod fremvisning af byttemærke. Hvis du køber en gave, så husk derfor at spørg efter byttemærke.

Varer kan byttes til anden varer eller tilgodebevis.


BYTTEREGLER PÅ WEBSHOP

Varer købt på vores webshop kan byttes indenfor 14 dage. Du bedes kontakte os på mail (se under "Kontakt") og gøre os opmærksom på hvis du ønsker at benytte dig af din returret.

Varen skal sendes forsvarligt retur til butikken i original emballage og plomberingspose hvis den blev leveret i dette. Varen må selvfølgelig ikke være brugt eller åbnet da vi så ikke kan sælge den videre. Returneres en varer i forringet stand, gives pengene ikke retur. Fortryder du kun dele af købet returneres leveringsomkostningerne ikke. Køber betaler selv for returfragt til butikken (vi modtager kun direkte til adressen).

Returvarer skal sendes til Butik14 ApS, Korsgade 14c, 5700 Svendborg.

REKLAMATION

Vi oplever heldigvis meget sjældent reklamation på vores varer, men skulle du sidde i den uheldige situation, så kontakt os endelig på mail (se under "Kontakt") med en beskrivelse, billede af fejlen og kvittering. Så finder vi en løsning sammen.